Pratite nas

Zdrav život

UBIJAJU SVE BAKTERIJE I VIRUSE: Najmoćniji prirodni antibiotici kojima ne može parirati ni suvremena medicina

Usprkos napretku suvremene medicine, ne trebamo zaboraviti moćne prirodne lijekove.
Dok mi uživamo u prednostima moderne medicine, naši preci morali su se za liječenje različitih bolesti oslanjati samo na zemlju i prirodu kako bi nabavili antibiotike. U nastavku vam donosimo popis biljaka koje uništavaju bakterije i tjeraju mnoge bolesti.

Luk i češnjak

Dijele zajednička ljekovita svojstva, a sadržavaju prirodne antigljivične, antibakterijske i antikancerogene tvari. Prema časopisu Pharmacognosy Reviews, u prošlosti nisu postojali antibiotici i drugi lijekovi te je češnjak predstavljao cijelu ljekarsku industriju zbog širokog spektra učinaka.

Korijen đumbira

Đumbir spada u moćne lijekove koji čine čuda za ljudski organizam. Možete ga jesti svježeg, u prahu ili osušiti kao začin. Također se može konzumirati kao ekstrakt, ulje, kapsula, pastila ili tinktura. Ima snažno protuuupalno djelovanje te je veoma efikasan kao antiobotik. Smanjuje bolove, mučninu i pomaže kod gubitka apetita.

Kokosovo ulje

Riječ je o prirodnom antibiotiku koji pomaže u liječenju kašlja, kandide, upale, pa čak i bradavica. Zbog svojih antimikrobnih svojstava, čak može spriječiti ulazak štetnih patogena u probavni sustav. Dobar je i zbog svojih antivirusnih i antigljivičnih svojstava.

Jabučni ocat

Zahvaljujući octenoj kiselini, moćan je protuupalni lijek. Smanjuje simptome brojnih stanja, akni, artritisa i gihta. Osim što smanjuje bol, osigurava i dobru dozu probiotika.

Med

Istraživanja pokazuju da običan med ubija više od 60 različitih vrsta bakterija. Liječi kandidu, kašalj, pomaže u zacjeljivanju rana, kod kardiovaskularnih oboljenja, problema s probavom, bubrezima, ginekoloških problema…

Ekstrakt sjemenaka grejpa

Njegovo korištenje seže sve do 16. stoljeća. Tada je liječio upale gastrointestinalnog trakta. Osim prirodnih antibakterijskih svojstava, potiče cirkulaciju, smanjuje upalu zglobova i štiti kožu od UV zračenja.

Ulje origana

Ulje origana ima protuupalna, antivirusna i antigljivična svojstva. Također, liječi prehladu, infekcije i parazite. Uzimanjem ulja origana kao dodatka prehrani štitite kožu od štetnih bakterija.

Klinčić

Posebno područje interesa za znanstvenike korištenje je ovoga začina za održavanje i poboljšanje oralnog zdravlja. Studije pokazuju da klinčići efikasno ubijaju bakterije, gingivitis i plak, što može pomoći u smanjenju upale desni. U jednom je istraživanju ispiranje usta tekućinom koja se sastojala od klinčića, bosiljka i ulja čajevca ubilo veći broj oralnih bakterija od vodice za ispiranje koju možete nabaviti u ljekarnama i supermarketima.

Timijan

Timijan je prirodni antiseptik i antimikrobno sredstvo. Može se koristiti i za sprječavanje kožnih bolesti poput akni i ekcema. Potrebno ga je razrijediti kokosovim ili maslinovim uljem prije nanošenja na kožu.

Ehinaceja

Ovaj cvijet pripada obitelji suncokreta i djeluje kao jedan od najboljih prirodnih antibiotika za prehladu. Istraživanja pokazuju da upotreba suplementa cvijeta ehinaceje može smanjiti težinu simptoma prehlade do 50 posto. Ostale prirodne antibiotske primjene uključuju: upalu uha, atletsko stopalo, sinusne infekcije i peludnu groznicu.

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdrav život

Top devet namirnica koje je pametno jesti prije treninga

Tijekom rada od kuće zbog pandemije korona virusa, važno je više nego ikad da zdravlje stavimo na prvo mjesto. To uključuje hranu koja jača imunitet, uzimanje vitamina i odmor, piše Fabfitfun.

Ako je vježbanje dio vašeg uobičajenog dnevnog režima, počnite s konzumiranjem hranjivih namirnica, koje će vam pomoći tijekom i nakon treninga.

Prije nego što počnete grickati svoju užinu prije vježbanja, znajte da je vrijeme sve. Ako vježbate kasnije tokom dana, bilo bi idealno pojesti mali obrok, otprilike dva sata prije vježbanja, što će vašem tijelu pružiti dovoljno vremena da probavi obrok prije treninga. To može biti mješavina dobrih masti, proteina ili ugljikohidrata. Uz to, možete i umanjiti veličinu obroku kojeg jedete prije vježbanja, ali svakako treba pojesti nešto u manjim količinama.

Ovih devet namirnica bi bilo dobro konzumirati prije treninga:

Nemasni proteini

U nemasne proteine spadaju piletina, puretine, jaja, losos, bakalar, list i tuna. Prije treninga možete pojesti malo piletine što je savršeno za izgradnju mišićne mase, a puretina je lako probavljiva.

Jaja

Jaja su sjajan, brz obrok koji možete upariti s bijelom rižom i povrćem. Jaja su odlična alternativa proteinima ako ne želite piletinu ili puretinu.

Hljeb od cjelovitih žitarica

Izvrstan izvor složenih ugljikohidrata, hljeb od cjelovitih žitarica potaknut će vaše vježbanje na bolje. U osnovi, čitavi ugljikohidrati nisu uvijek neprijatelji, već izvor energije. Možete hljeb premazati i sa kikiriki maslacem.

Smeđa riža

Još jedan odličan oblik ugljikohidrata i vitamina B, smeđa riža može biti pomalo ‘dosadna’, pa razmislite o ovom u paru s proteinima i povrćem.

Banane

Banane su ispunjene ugljikohidratima i kalijem, što ih čini savršenim za podršku, funkciju mišića i živaca. U banani možete uživati ​​uz obrok ili spremiti za užinu prije treninga.

Zobene žitarice

Zob je puna vlakana i polako otpušta ugljikohidrate u mišićni sustav vašeg tijela. Otpuštanje ugljikohidrata omogućava da održavate energiju tijekom vježbanja. Također sadrži vitamin B, koji pomaže pretvoriti ugljikohidrate u energiju.

Slatki krompir

Drugi izvor ugljikohidrata. To je škrob, koji vašem tijelu daje energiju koja mu je potrebna tijekom vježbanja.

Grčki jogurt i suho voće

Bolje zajedno, sjajno i odvojeno. Ovaj tim kombinira ugljikohidrate i proteine ​​za snažan međuobrok. Protein u jogurtu zapravo pomaže u sprečavanju oštećenja mišića, jer se bjelančevine u jogurtu čuvaju malo duže, dok se zna da se ugljikohidrati u voću brzo razgrađuju. Ovo je savršeni zalogaj ako trebate jesti sat vremena prije vježbanja.

Juha od telećih kostiju

Juha od telećih kostiju s dodatkom masti je lako probavljiva, a izvrsno djeluje i na zdravlje crijeva. Možete ju jesti prije ili poslije treninga, a odlična je zamjena elektrolita

Voda

Pijte vodu i hidrirajte se za učinkovitu vježbu. Čak i dok radite, zaustavite se na stroju za vodu po šoljicu vode svakih 15 do 30 minuta.

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno