Pratite nas

Zdrav život

Prizovite imunitet i pripremite organizam na borbu protiv virusa

Imunološki sustav je prirodna tjelesna obrana koja nas štiti od bakterija, virusa, parazita, gljivica i drugih stranih tijela koja bi mogla narušiti naše zdravlje. Iako ima sposobnost prepoznati strana tijela i proizvesti potrebne tvari da ih uništi, određeni faktori mogu ga oslabiti, a neki od njih su i toliko snažni da probijaju njegovu barijeru, što nas u konačnosti i čini podložnim infekcijama i oboljenjima.

Kako ojačati imunitet?
Uz dovoljno sna, između 8 i 10 sati dnevno, pripazite na prehranu. Prednost treba dati prirodnoj hrani, namirnicama organskog podrijetla jer pesticidi štete organizmu i narušavaju imunitet.

Svakodnevna konzumacija svježeg voća, povrća, žitarica i namirnica koja održavaju alkalnost organizma neka budu na listi vaših prioriteta. Namirnice s visokom razinom antioksidansa odlična su prirodna zaštita organizma. Antioksidansi su dio vitamina, minerala i drugih hranjivih tijela u namirnicama i osim što djeluju kao čistači slobodnih radikala, pomažu u regeneraciji organizma uslijed disbalansa.

Unosom dovoljno tekućine hidratizirat ćete organizam te dodatno potaknuti njegovu detoksikaciju, time i njegovu obranu i samoiscjeljenje. Ispijajte dnevno bar 2 litre voda, svježe iscijeđenih sokova od voća i povrća, čajeve.

Budite fizički aktivni, šećite i boravite što više na zraku kako bi bili u psihofizičkoj kondiciji i prevenirali oboljenja. U slučaju da se ipak razbolite, mirujte do oporavka uz tople napitke (čajeve, limunade), okrepljujuće juhe i dodatke prehrani za osnaživanje imuniteta.

Superheroji našeg imuniteta!
Limun, med, đumbir neka vam svakodnevno budu nadohvat ruke. U čašu mlake vode ili čaja dodajte limun, svježe naribani đumbir i sve to zasladite žličicom meda. Limun je snažan izvor vitamina C, prirodni antioksidans, pozitivno djeluje na imunitet, ima snažno antibakterijsko i antivirusno djelovanje, a njegova kiselost potiče rad probave, štiti i detoksicira jetru.

Đumbir je također snažan saveznik u borbi protiv infekcija te ima antivirusno i antibakterijsko djelovanje. Pomaže u jačanju imuniteta, poboljšava cirkulaciju i zagrijavanje organizma čime može pomoći da se u njemu prekine akumulacija toksina.

Med je znan kao univerzalni lijek koji jača imunitet kao prirodna riznica vitamina i minerala, djeluje antibakterijski i antivirusno, a u kombinaciji s limunom i đumbirom dodatno potiče njihovu probavljivost i bioiskoristivost. Pronađite ih sve i u Green&More RAW krem medu s limunom i đumbirom, pomno izbalansiranoj formuli trostruke učinkovitosti organske kvalitete.

Nutricionisti učestalo ističu zelenu hranu kao kompletnu radi mnogobrojnih nutritivnih vrijednosti.

Osjetite snagu zelenog lisnatog povrća poput špinata, blitve, zelja, kelja, koje ima nisko kalorična, ali visoko hranjiva svojstva te su prirodni izvor vitamina A, C, K, minerala poput magnezija, željeza, kalija.

Jedna od davnina poznata zelena povrtnica, koju danas nazivaju i zelenom supernamirnicom, je mlada zelena pšenica (Triticum aestivum). Ona je biljka s dugom tradicijom visokokvalitetne i djelotvorne hrane za koju danas pouzdano znamo da predstavlja snažno detoksikacijsko sredstvo te je koncentrirani izvor antioksidansa, klorofila, vitamina i minerala radi čega nas može zaštititi od brojnih bolesti današnjice. Kao aktivan tjelesni pročistač koji neutralizira i odstranjuje toksine i slobodne radikale, ona detoksificira limfni sustav, krvotok, jetru i gastrointestinalni trakt. Njena iznimna vrijednost leži i u nutritivnom bogatstvu radi čega je korisna i u jačanju imuniteta. Samo 3 g dehidriranog praha mlade zelene pšenice nutritivni je ekvivalentan 600 g organski uzgojenog voća i povrća, a sadrži više vitamina C od naranče, više vitamina A od mrkve te više željeza od špinata.

 

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdrav život

Top devet namirnica koje je pametno jesti prije treninga

Tijekom rada od kuće zbog pandemije korona virusa, važno je više nego ikad da zdravlje stavimo na prvo mjesto. To uključuje hranu koja jača imunitet, uzimanje vitamina i odmor, piše Fabfitfun.

Ako je vježbanje dio vašeg uobičajenog dnevnog režima, počnite s konzumiranjem hranjivih namirnica, koje će vam pomoći tijekom i nakon treninga.

Prije nego što počnete grickati svoju užinu prije vježbanja, znajte da je vrijeme sve. Ako vježbate kasnije tokom dana, bilo bi idealno pojesti mali obrok, otprilike dva sata prije vježbanja, što će vašem tijelu pružiti dovoljno vremena da probavi obrok prije treninga. To može biti mješavina dobrih masti, proteina ili ugljikohidrata. Uz to, možete i umanjiti veličinu obroku kojeg jedete prije vježbanja, ali svakako treba pojesti nešto u manjim količinama.

Ovih devet namirnica bi bilo dobro konzumirati prije treninga:

Nemasni proteini

U nemasne proteine spadaju piletina, puretine, jaja, losos, bakalar, list i tuna. Prije treninga možete pojesti malo piletine što je savršeno za izgradnju mišićne mase, a puretina je lako probavljiva.

Jaja

Jaja su sjajan, brz obrok koji možete upariti s bijelom rižom i povrćem. Jaja su odlična alternativa proteinima ako ne želite piletinu ili puretinu.

Hljeb od cjelovitih žitarica

Izvrstan izvor složenih ugljikohidrata, hljeb od cjelovitih žitarica potaknut će vaše vježbanje na bolje. U osnovi, čitavi ugljikohidrati nisu uvijek neprijatelji, već izvor energije. Možete hljeb premazati i sa kikiriki maslacem.

Smeđa riža

Još jedan odličan oblik ugljikohidrata i vitamina B, smeđa riža može biti pomalo ‘dosadna’, pa razmislite o ovom u paru s proteinima i povrćem.

Banane

Banane su ispunjene ugljikohidratima i kalijem, što ih čini savršenim za podršku, funkciju mišića i živaca. U banani možete uživati ​​uz obrok ili spremiti za užinu prije treninga.

Zobene žitarice

Zob je puna vlakana i polako otpušta ugljikohidrate u mišićni sustav vašeg tijela. Otpuštanje ugljikohidrata omogućava da održavate energiju tijekom vježbanja. Također sadrži vitamin B, koji pomaže pretvoriti ugljikohidrate u energiju.

Slatki krompir

Drugi izvor ugljikohidrata. To je škrob, koji vašem tijelu daje energiju koja mu je potrebna tijekom vježbanja.

Grčki jogurt i suho voće

Bolje zajedno, sjajno i odvojeno. Ovaj tim kombinira ugljikohidrate i proteine ​​za snažan međuobrok. Protein u jogurtu zapravo pomaže u sprečavanju oštećenja mišića, jer se bjelančevine u jogurtu čuvaju malo duže, dok se zna da se ugljikohidrati u voću brzo razgrađuju. Ovo je savršeni zalogaj ako trebate jesti sat vremena prije vježbanja.

Juha od telećih kostiju

Juha od telećih kostiju s dodatkom masti je lako probavljiva, a izvrsno djeluje i na zdravlje crijeva. Možete ju jesti prije ili poslije treninga, a odlična je zamjena elektrolita

Voda

Pijte vodu i hidrirajte se za učinkovitu vježbu. Čak i dok radite, zaustavite se na stroju za vodu po šoljicu vode svakih 15 do 30 minuta.

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno