Pratite nas

Zanimljivosti

VIDEO: Olakšanje kod bolova u vratu donosi – teniska loptica

Pogrbljena leđa i glava pognuta prema dolje standardna su ‘poza’ ako ste redovito vezani uz laptop ili mobitel. No, ništa od toga nije bezazleno. Kroz dulji vremenski period, ovaj položaj stvara konstantan pritisak na vratnu kralježnicu te može dovesti do naprezanja mišića i uklještenja živaca, a glavobolje i bol u vratu postanu česti suputnici na kraju dana.

Iako se riješiti bolova i napetosti u vratu nije baš lako – ili jeftino (jer imati sastanak kod masera na dnevnoj bazi nije baš realistično) – postoji jedna super pristupačna opcija koja pomaže gotovo odmah: teniska loptica. Tako se masaža vrata u kućnoj low-budget radinosti čini kao poprilično jednostavno rješenje. Iako ne može ispraviti loše držanje, definitivno može pružiti olakšanje sve dok konačno ne odlučimo sjediti ravno i uspravno. Ipak, imajte na umu kako to nije zamjena za posjet liječniku ili maseru u slučaju ozbiljnih problema.

Kako si priuštiti epsku masažu vrata kod kuće? Za početak, pronađite ugodno mjesto na podu za ležanje, a zatim slijedite jednostavne upute.

U stranu:

Savijte koljena i olakšajte pritisak na donjem dijelu leđa. Stavite tenisku lopticu u utor na stražnjem dijelu vrata. Nekoliko sekundi duboko dišite, opustite se.

Polako okrećite glavu udesno, duboko udahnite kada dodirnete područje koje je bolno ili napeto. Zadržite nekoliko sekundi. Nastavite okretati glavu dok uho nije okrenuto prema podu.

Polako se vratite u sredinu i ponovite na lijevoj strani.

Gore-dolje:

Legnite u isti položaj kao i kod prethodne masaže, sa savijenim koljenima i lopticom u utoru na stražnjem dijelu vrata.

Umjesto da okrenete glavu bočno, povucite bradu polako prema prsima, a zatim se vratite u početni položaj. Nastavite pomicati glavu i disati kako biste izmasirali mišiće vrata.

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zanimljivosti

Evo što se događa u tijelu kada ste neispavani? Odmorite se!

Stres kojime smo u zadnje vrijeme pojačano izloženi ne dopušta našim mislima da se smire već one užurbano cirkuliraju mozgom i u vrijeme kada bi trebali spavati. Kada nismo opušteni u mislima i naše tijelo je u grču, a to doprinosi problemima sa spavanjem što ostavlja trag na cijelom našem tijelu.

Evo šta se sve može dogoditi ako smo previše neispavani:

  • Podložniji smo bolestima jer je imunološki sustav oslabljen zbog neispavanosti, a kada je imunitet slad, tijelo se puno teže bori s infekcijama i drugim raznim bolestima.
  • Mozak radi usporeno i teško nam je kvalitetno zaključivati i koncentrirati se na bilo što. To može biti vrlo opasno, posebno kod ljudi koji dosta vremena provode za volanom.
  • Ljudi koji spavaju manje od pet sati na dan skloni su debljanju. Ali, to se može dogoditi i onima koji spavaju više od pet sati, ali to njihovom tijelu nije dovoljno. Tada tijekom dana nemaju dovoljno energije pa posežu za nezdravom hranom i manje se kreću.
  • Koža izgleda sve lošije – bore su jače izražene, više je staračkih pjega, pojavljuju se akne. Radi se o tome da tijelo ubrzano stari kada je umorno.
  • Rizik od kardiovaskularnih bolesti je veći.
  • Seksualni nagon slabi. Ako spavamo manje od pet sati i tako tjedan dana, razina spolnih hormona će se smanjiti.
  • Dok spavamo naš mozak filtrira informacije, a nedostatak sna će to poremetiti i može se činiti kako nam je glava puna svega i svačega – da u njoj vlada zbrka.

Stoga, pokušajte se opustiti prije spavanja. Napunite kadu toplom vodom, pročitajte omiljenu knjigu ili poslušajte neku umirujuću muziku. Nakratko zaboravite brige i probajte se naspavati jer problemi će biti tu i ujutro kada se probudite, no puno lakše ćete se nositi s njima ako se kvalitetno odmorite

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno