Pratite nas

Zanimljivosti

4 namirnice koje nikako ne smijete jesti nakon 16 sati – lijepe se na trbuh

Paziti na prehranu važno je u svako doba dana, a posebno je važno što jedete navečer. Budući da vam se metabolizam usporava tijekom spavanja, vrlo je važno pred spavanje unositi neprerađenu i cjelovitu hranu koje tijelo lakše pretvara u energiju. Pri tome ćete puno teže dobiti kilograme, piše Shefinds. Postoje namirnice koje svakako trebate izbjegavati, a ove četiri nikako nemojte konzumirati u poslijepodnevnim i večernjim satima.

1. Čips
Čips od krumpira može zvučati primamljivo, ali vjerojatno biste ga trebali izbjegavati. “Općenito, konzumiranje čipsa i slične masne i pržene hrane vodi do nezdrave prehrane, što rezultira debljanjem i negativnim učincima na zdravlje. Sadrži male količine vlakana, proteina i drugih hranjivih tvari. Čips je obično slan ili aromatiziran zbog čega sadrži visoke količine soli”, objašnjava Livestrong.

2. Sladoled
Sladoled je još jedna namirnica koju biste vjerojatno trebali izbjegavati ako pokušavate smršavjeti. “Sladoled je hrana bogata ugljikohidratima, a konzumiranje puno rafiniranih ugljikohidrata rezultira taloženjem masnoća na trbuhu”, objasnila je dijetetičarka Edwina Clark.

3. Čokoladice
Zbog male veličine, čokoladice mogu izgledati kao relativno dobra opcija za užinu ili ako poželite nešto slatko. Međutim, ako pokušavate izgubiti kilograme ovo nije dobro rješenje jer se i mali zalogaji zbrajaju.

4. Bijeli hljeb
Bijeli hljeb je još jedna namirnica koju trebate smanjiti ako želite izgubiti kilograme. Zbog toga što je napravljen od prerađenih žitarica, bijeli hljeb ima malo količinu vlakana. To znači da vas neće napuniti jednako zasititi kao hljeb od cijelog zrna, što znači da ćete ga jesti više.

Zanimljivosti

Evo što se događa u tijelu kada ste neispavani? Odmorite se!

Stres kojime smo u zadnje vrijeme pojačano izloženi ne dopušta našim mislima da se smire već one užurbano cirkuliraju mozgom i u vrijeme kada bi trebali spavati. Kada nismo opušteni u mislima i naše tijelo je u grču, a to doprinosi problemima sa spavanjem što ostavlja trag na cijelom našem tijelu.

Evo šta se sve može dogoditi ako smo previše neispavani:

  • Podložniji smo bolestima jer je imunološki sustav oslabljen zbog neispavanosti, a kada je imunitet slad, tijelo se puno teže bori s infekcijama i drugim raznim bolestima.
  • Mozak radi usporeno i teško nam je kvalitetno zaključivati i koncentrirati se na bilo što. To može biti vrlo opasno, posebno kod ljudi koji dosta vremena provode za volanom.
  • Ljudi koji spavaju manje od pet sati na dan skloni su debljanju. Ali, to se može dogoditi i onima koji spavaju više od pet sati, ali to njihovom tijelu nije dovoljno. Tada tijekom dana nemaju dovoljno energije pa posežu za nezdravom hranom i manje se kreću.
  • Koža izgleda sve lošije – bore su jače izražene, više je staračkih pjega, pojavljuju se akne. Radi se o tome da tijelo ubrzano stari kada je umorno.
  • Rizik od kardiovaskularnih bolesti je veći.
  • Seksualni nagon slabi. Ako spavamo manje od pet sati i tako tjedan dana, razina spolnih hormona će se smanjiti.
  • Dok spavamo naš mozak filtrira informacije, a nedostatak sna će to poremetiti i može se činiti kako nam je glava puna svega i svačega – da u njoj vlada zbrka.

Stoga, pokušajte se opustiti prije spavanja. Napunite kadu toplom vodom, pročitajte omiljenu knjigu ili poslušajte neku umirujuću muziku. Nakratko zaboravite brige i probajte se naspavati jer problemi će biti tu i ujutro kada se probudite, no puno lakše ćete se nositi s njima ako se kvalitetno odmorite

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno