Pratite nas

Zanimljivosti

6 dokaza da seks čini čuda za naše zdravlje

Jeste li znali da redoviti seks ima ljekoviti učinak na naše zdravlje, pomlađuje nas i produžuje nam život? Drugim riječima – svaki novi orgazam jača naš organizam, osigurava nam dugovječnost i čini nas zadovoljnijima. Ne, nije riječ o pukom naklapanju već o činjenicama koje su potvrdili znanstvenici na temelju svojih temeljitih istraživanja.

1. Prirodni analgetik i antidepresiv
Poznato je kako se tijekom seksualnog odnosa oslobađa endorfin, tzv. hormon sreće. On djeluje kao prirodni analgetik pa je zaslužan za ublažavanje bolova. No, to nije sve, jer endorfin usto izaziva osjećaj euforije i smanjuje osjećaj tjeskobe. Znači, više seksa – manje boli i lošeg raspoloženja.

2. Ublažava menstrualne tegobe
Mišići koji se aktiviraju prilikom orgazma pomažu čak i kod smanjivanja predmenstrualnih i menstrualnih tegoba, a stručnjaci tvrde da se seksom možemo uspješno boriti i protiv inkontinencije uzrokovane stresom.

Poznato je kako seks pojačava proizvodnju hormona rasta što sprečava isušivanje kože koja postaje – mekša i gipkija

3. Poboljšava cirkulaciju i rad srca
Tjelesna aktivnost tijekom spolnog odnosa poboljšava cirkulaciju, a to znači i bolji rad srca. Usto, seks nam također i regulira san pa izgledamo svježije i odmornije.

4. Pomlađuje kožu
Poznato je kako aktivan spolni odnos pojačava proizvodnju hormona rasta što sprečava isušivanje kože koja postaje – mekša i gipkija. Stoga ćete uz redoviti seks naprosto blistati i izgledati mlađe.

5. Jača imunitet
Također, seks pojačava imunitet našeg organizma i čuva nas od prehlada i gripe. Ukoliko ne želite šmrcati i kihati te piti antibiotike i razne lijekove, radije se sa svojim partnerom preventivno prepustite užicima ‘seksualne terapije’.

6. Pospješuje vitkost
Jeste li znali da tijekom polusatnog spolnog odnosa tijelo može potrošiti i do dvjestotinjak kalorija? Premda su u vrućim igrama u postelji mišići dobro uposleni, rezultat ovisi o intenzitetu i pozama koje prakticirate. Ipak, nemojte otkazivati svoje mjesečno članstvo u fitness klubu. Neka vaše burne noći u spavaćoj sobi budu onaj slatki, dodatni utrošak kalorija.

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zanimljivosti

Proteini pomažu kod mršanja, ali preveliki unos može dovesti i do neželjenih posljedica

Normalne količine proteina pomažu kod gubitka kila, ali, kao i kod svih drugih stvari, ni s proteinima nije dobro pretjerivati.

Proteini su važni makronutrijenti koji pomažu kod gubitka kilograma i izgradnje mišićne mase. Kada govorimo o sitosti, brojne studije su pokazale kako su proteini, u odnosu na masti i ugljikohidrate, najučinkovitiji.

– Kako bi očuvali, regenerirali i potaknuli rast mišića, proteini su ključni – kaže nutricionistica Amy Kubal. Međutim, to ne znači da se s njima ne može pretjerati

Koliko proteina je previše?
Preporučeni dnevni unos proteina je 0,8 – 1,0 g/kg na dan, no potrebna količina ovisi o dobi, tjelesnoj masi, vrsti aktivnosti kojom se bavimo i sl. Primjerice, za osobe koje teže 75 kg ta količina iznosi 60 – 70 g proteina na dan, a za djecu u rastu i razvoju, adolescente, trudnice i bolesnike, potrebe za proteinima su povećane i iznose do 1,5 g/kg na dan.

Jednako tako, povećane potrebe za unos proteina imaju i sportaši. Naime, kod vježbi srednjeg intenziteta preporuka je 1,2 – 1,4 g/kg na dan, a kod pojačanog intenziteta vježbanja i profesionalnog sporta potrebe su 1,6 – 1,7 g/kg na dan.

Normalne količine proteina pomažu kod gubitka kila, ali, kao i kod svih drugih stvari, ni s proteinima nije dobro pretjerivati.

– Što smo stariji i što smo aktivniji, brže trošimo mišiće za vrijeme tjelovježbe. Međutim, tijelo ima granicu do koje može iskoristiti te nutrijente. To je otprilike 30 grama po obroku. Tijelu treba više energije da ih razgradi i vjerojatno ćete se osjećati više sito nego da ste pojeli tanjur ugljikohidrata – objasnila je Kubal.

Posebno oprezni moraju biti oni koji imaju bolesti bubrega jer dijeta bogata proteinima može učiniti dodatnu štetu. Jednako oprezne trebale bi biti osobe koje imaju problema sa srcem i krvožilnim sustavom.

Nuspojave

• Osjećaj težine u trbuhu

• Loš zadah

• Konstipacija

• Nemogućnost gubljenja kilograma, a na dijeti ste

• Osjećaj mučnine

• Dehidracija

Kako oporaviti tijelo od viška proteina?
Od jednog obroka koji sadrži puno proteina vam neće biti ništa, ali nemojte da vam to pređe u naviku. Pazite da pijete puno vode jer previše proteina može uzrokovati dehidraciju, a možete imati potrebu i za češćim uriniranjem.

Povećanje nivoa holesterola može biti povezano s prevelikom količinom proteina u organizmu, a zbog toga se možete osjećati umorno i bezvoljno.

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno