Pratite nas

Zdrav život

KONAČNO RAVAN TRBUH Pije se samo četiri dana i s lakoćom otapa salo s trbuha

Naravno da znate da bi dnevno trebalo popiti barem osam čaša vode, a i više ako ste fizički aktivni. Toliko je neophodno organizmu za odgovarajuću hidrataciju i da bi mogao pravilno funkcionirati. Pijenje vode, kao i konzumiranje namirnica bogatih vodom, poput lubenice ili krastavca, ima nevjerojatne dobrobiti za zdravlje, uključujući i smanjenje osjećaja iscrpljenosti.

Odlični rezultati
No, možda je najveća dobrobit pravilne hidratacije za trbuh to što se tako u vašem tijelu održava odgovarajuća ravnoteža tekućina, a time se sprečava pojava neugodnog zadržavanja tekućine u tkivima i posljedične otečenosti udova, nadutosti i zatvora. Osam čaša vode je samo smjernica jer svačija potreba za tekućinom je različita, ovisno o načinu na koji funkcionira njegovo tijelo kao i o količini fizičke aktivnosti. U svakom slučaju, za početak nije loše držati se preporuke o tih osam čaša, a u taj broj uračunava se sva tekućina uključujući i namirnice bogate vodom koje tijekom dana konzumiramo.

Ovaj se napitak naziva vodenim eliksirom zato što je još puno zdraviji od obične vode. Njegovi sastojci nisu tu samo zbog boljeg okusa već svaki od njih ima svoj blagotvorni učinak na tijelo pa tako, primjerice, đumbir djeluje umirujuće na gastrointestinalni trakt dok menta osvježava, a limun čisti organizam i sprečava nakupljanje štetnih tvari. Što je još važnije, svakodnevna konzumacija tog napitka pomoći će vam da se bolje usredotočite na svoj cilj – ravan trbuh jednom zauvijek.

Za najbolje rezultate ovu vodu bi trebalo ispijati četiri dana za redom pa napraviti pauzu (7 do 10 dana), ali je bitan taj kontinuitet od četiri dana.

Recept za vodeni eliksir

  • 2 l vode (8 i 1/2 čaša)
  • 1 čajna kašika svježe naribanog đumbira
  • 1 krastavac srednje veličine, oguljen i narezan na tanke ploške
  • 1 limun srednje veličine, narezan na tanke ploške
  • 12 malih listova mente

Pomiješajte sve sastojke u velikom vrču i ostavite da stoji preko noći kako bi se okusi proželi. Popijte cijeli vrč tokom idućeg dana.

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdrav život

Jedite veće obroke za doručak, to je tajna zdravlja i vitke linije

Jedenje obilnog doručka moglo bi vam pomoći da sagorite dvostruko veću količinu kalorija nego ako pojedete veći obrok za večerom. To bi mogao biti ključ gubitka kilograma i istovremeno zadržavanja razine šećera u krvi, rekli su znanstvenici sa Sveučilišta Lübeck u Njemačkoj, prenosi Daily Mail.

Njihova studija otkrila je da obilan doručak pojačava metabolizam radi termogeneze. Taj proces se odnosi na broj kalorija koje organizam potroši kako bi se zagrijalo tijelo i probavila hrana. Pokazalo se da dvostruko više kalorija troše oni koji su jeli više za doručkom nego za večerom.

S druge strane, niskokalorični doručak povećava apetit, posebno za slatkiše.

Istraživanje je objavljeno u časopisu Clinical Endocrinology and Metabolism, a temelji se na laboratorijskom eksperimentu provedenom na 16 muškaraca.

Prvi dan konzumirali su niskokalorični doručak i visokokaloričnu večeru, a drugi dan obrnuto.

Termogeneza je bila 2,5 puta veća kada se visokokalorični obrok jeo ujutro. Taj proces zagrijavanja važan je zbog probave i transporta krvi. Različito vrijeme jedenja obroka utječe na to koliko kalorija tijelo koristi da bi se taj proces odradio.

Studija je također pokazala da je koncentracija šećera u krvi i inzulina nakon jela manja nakon doručka u odnosu na večeru. Isto tako, oni koji su jeli niskokalorični doručak, žudjeli su za slatkim.

Ova studija također je dokazala da najveći obrok treba biti ujutro, a najmanji navečer.

– Jedenje više hrane za doručak umjesto za večeru može spriječiti pretilost i visok šećer u krvi – kaže dr. Richter, neurobiolog sa Sveučilišta Lübeck. Dodaje kako bi takav način prehrane trebali uvesti pretili, ali i zdravi ljudi.

Studija iz 2017. godine u kojoj su se proučavale prehrambene navike 50.000 ljudi, otkrila je da obilniji doručak, srednji ručak i mala večera dovodi do nižih indeksa tjelesne mase (BMI). Profesorica Daniela Jakubowicz, autorica knjige ‘Veliki doručak’, kaže da se oni koji jedu obilnije ujutro, osjećaju zadovoljnije, a to sprečava grickanje tijekom dana.

I druga studija profesorice Jakubowicz otkrila je da je konzumiranje čokolade ujutro spriječio žudnju za slatkom hranom kasnije.

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno