Pratite nas

Zdrav život

3 jutarnje greške koje usporavaju vaš metabolizam

Jutro je najbolji dio dana kada se trebate brinuti o svome metabolizmu. O brzini našega metabolizma ovisi koliko će se štetnih tvari i masnoća nakupljati ili ne u našem tijelu.

Brzina metabolizma ovisi o različitim čimbenicima kao što su genetika, težina ili dob. Međutim, iako su ti čimbenici izvan naše kontrole, moguće je utjecati na brzinu metabolizma. Pravi odabir životnoga stila pomoći će vam da dovedete svoj metabolizam u stanje u koje želite, a ako želite smršaviti, svakako pripazite na ove tri najčešće jutarnje greške koje usporavaju metabolizam.

1. Jedete prekasno
Ovo je pogreška koju čini velik broj ljudi. Sve je manje onih koji imaju vremena za doručak, ali svakako biste trebali znati da ta nezdrava navika može biti itekako štetna za vaš metabolizam. Ako doručkujete čim se probudite, vaš će metabolizam početi ranije raditi. Najbolji scenarij svakako bi bio imati doručak bogat proteinima koji će vam dati energiju za uspješan početak dana.

2. Ne vježbate
Istraživanja su pokazala da vježbanje pomaže pri sagorijevanju kalorija čak 24h nakon vježbanja! Isto tako, vježbanje ujutro sagorijeva više kalorija nego vježbanje u bilo kojem drugom dijelu dana. Dobra vijest je da svakako možete pronaći vježbe i treninge koji vam ne oduzimaju puno vremena i koji se mogu izvrsno uklopiti i postati dio vaše jutarnje rutine.

3. Bježite od treninga snage
Čak i ako imate naviku vježbati ujutro, mnogi ljudi se bespotrebno boje treninga snage. Ako želite smršaviti, svakako trebate uključiti ovakvu vrstu treninga u svoju rutinu i zaboravite samo na kardio treninge. Treninzi snage omogućuju vam rast mišića i ubrzano sagorijevanje masti. Za vrijeme dok se mišići odmaraju, vaše se kalorije troše.

Čak i ako imate genetske predispozicije za sporiji metabolizam, ne zaboravite da ove tri stvari, koje trebaju postati dio svačije jutarnje rutine, itekako ovise o vašoj volji.

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdrav život

Top devet namirnica koje je pametno jesti prije treninga

Tijekom rada od kuće zbog pandemije korona virusa, važno je više nego ikad da zdravlje stavimo na prvo mjesto. To uključuje hranu koja jača imunitet, uzimanje vitamina i odmor, piše Fabfitfun.

Ako je vježbanje dio vašeg uobičajenog dnevnog režima, počnite s konzumiranjem hranjivih namirnica, koje će vam pomoći tijekom i nakon treninga.

Prije nego što počnete grickati svoju užinu prije vježbanja, znajte da je vrijeme sve. Ako vježbate kasnije tokom dana, bilo bi idealno pojesti mali obrok, otprilike dva sata prije vježbanja, što će vašem tijelu pružiti dovoljno vremena da probavi obrok prije treninga. To može biti mješavina dobrih masti, proteina ili ugljikohidrata. Uz to, možete i umanjiti veličinu obroku kojeg jedete prije vježbanja, ali svakako treba pojesti nešto u manjim količinama.

Ovih devet namirnica bi bilo dobro konzumirati prije treninga:

Nemasni proteini

U nemasne proteine spadaju piletina, puretine, jaja, losos, bakalar, list i tuna. Prije treninga možete pojesti malo piletine što je savršeno za izgradnju mišićne mase, a puretina je lako probavljiva.

Jaja

Jaja su sjajan, brz obrok koji možete upariti s bijelom rižom i povrćem. Jaja su odlična alternativa proteinima ako ne želite piletinu ili puretinu.

Hljeb od cjelovitih žitarica

Izvrstan izvor složenih ugljikohidrata, hljeb od cjelovitih žitarica potaknut će vaše vježbanje na bolje. U osnovi, čitavi ugljikohidrati nisu uvijek neprijatelji, već izvor energije. Možete hljeb premazati i sa kikiriki maslacem.

Smeđa riža

Još jedan odličan oblik ugljikohidrata i vitamina B, smeđa riža može biti pomalo ‘dosadna’, pa razmislite o ovom u paru s proteinima i povrćem.

Banane

Banane su ispunjene ugljikohidratima i kalijem, što ih čini savršenim za podršku, funkciju mišića i živaca. U banani možete uživati ​​uz obrok ili spremiti za užinu prije treninga.

Zobene žitarice

Zob je puna vlakana i polako otpušta ugljikohidrate u mišićni sustav vašeg tijela. Otpuštanje ugljikohidrata omogućava da održavate energiju tijekom vježbanja. Također sadrži vitamin B, koji pomaže pretvoriti ugljikohidrate u energiju.

Slatki krompir

Drugi izvor ugljikohidrata. To je škrob, koji vašem tijelu daje energiju koja mu je potrebna tijekom vježbanja.

Grčki jogurt i suho voće

Bolje zajedno, sjajno i odvojeno. Ovaj tim kombinira ugljikohidrate i proteine ​​za snažan međuobrok. Protein u jogurtu zapravo pomaže u sprečavanju oštećenja mišića, jer se bjelančevine u jogurtu čuvaju malo duže, dok se zna da se ugljikohidrati u voću brzo razgrađuju. Ovo je savršeni zalogaj ako trebate jesti sat vremena prije vježbanja.

Juha od telećih kostiju

Juha od telećih kostiju s dodatkom masti je lako probavljiva, a izvrsno djeluje i na zdravlje crijeva. Možete ju jesti prije ili poslije treninga, a odlična je zamjena elektrolita

Voda

Pijte vodu i hidrirajte se za učinkovitu vježbu. Čak i dok radite, zaustavite se na stroju za vodu po šoljicu vode svakih 15 do 30 minuta.

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno