Pratite nas

Zdrav život

Kojim ćete vježbama sagorjeti više sala?

“Mišići su suprotnost salu”, kaže kardiolog sa Sveučilišta Mayo, Francisco Lopez-Jimenez, dr. med.

Mišići su diljem vašeg tijela metabolički aktivni na način koji se suprotstavlja visceralnom salu – izvlače glukozu iz vaše krvi, pomažu da vaša jetra prerađuje masne kiseline te smanjuju upalu. Dr. Lopez-Jimenez otkrio je s kolegama da ljudi s velikim trbusima često imaju slabu mišićnu masu donjeg dijela tijela, a povezanost je sve veća kako ljudi stare. Pa to je logično: snažni mišići vašim nogama i stražnjici daju masu, a to su najveće mišićne skupine koje stvaraju bolji omjer mišića i sala u vašem tijelu, pa zato daju snagu zdravijem metabolizmu.

Kako sagorjeti više sala
Ako morate odabrati jednu vrstu treninga, neka to budu vježbe snage jer bi mogle biti najbolje za konkretno uklanjanje trbuha.
U studiji sa Sveučilišta Harvard, muškarcima koji su svakog dana 20 minuta dizali utege manje se s godinama povećala količina trbušnih masnoća nego onima koji su toliko vremena svakog dana provodili u aerobnim treninzima.
Naglasak stavite na vježbe koje vam potiču cijelo tijelo: čučnjeve, mrtvo dizanje, zgibove. Međutim, ista ta studija pokazala je i da aerobni treninzi imaju veći utjecaj na ukupnu tjelesnu težinu. Dr. Lopez-Jimenez predlaže da ih kombinirate, ali na pravilan način: različitim danima radite jedno ili drugo.

Muškarci koji tako treniraju mogu sagorjeti više visceralnog sala nego oni koji bi u istom dolasku u teretanu radili sve.

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdrav život

Brzinsko mršavljenje: Kako skinuti kilograme u pet dana?

Bliži vam se obiteljsko slavlje, prijateljičino vjenčanje ili neki drugi bitan događaj i želite zabljesnuti u omiljenoj haljini, no u nju ne možete ući… Može li se u pet dana “izbrusiti” liniju? Naravno da može! Evo što vam je činiti.

Svaki dan vježbajte
S obzirom da govorimo o periodu od pet dana, nema preskakanja treninga. Kalorije treba saorjeti kako bi se vidio pomak na vagi. Redoviti treninzi su najbrži način mršavljenja. Svaki dan odradite trening u trajanju 55 minuta, Odličan izbor je trčanje, aerobik ili plivanje.

Obilno doručkujte
Kada smo kod brzog mršavljenja, nema važnije obroka od doručka. Ne preskačite ga. Obilan doručak pokrenut će metabolizam, a brzi i aktivan metabolizam bitan je za skidanje kilograma. Jaja, osobito bjelanjci, dobar su izbor, a osim njih odlične za doručak su i zobene pahuljice. I jedna i druga namirnica sadrže puno proteina, koji su važni za mršavljenje. Ugljikohidrate u ovih pet dana svedite na minimum, a zaboravite i na slatko i alkohol.

Brojite kalorije
Brojanje kalorija važno je za brzo mršavljenje, odnosno instant dijete. Svedite ih nam minimum, onoliko koliko vam treba da neometano funckionirate kroz dan. Ako dnevno unesete 3000 kalorija, smanjite li dnevni unos za samo 700, mogli biste izgubiti pola kilograma svaki dan. Kada osjetite glad prvo ju pokušajte utažiti vodom, nerijetko smo samo žedni. Osim toga, voda je izuzetno bitna kod mršavljenja, ali i inače za zdravo funkcioniranje organizma.

Držite li se ovih savjeta, kilograme ćete izgubiti u pet dana, no nakon toga ne pretjerujte s dijetom, već usvojite zdrave navike i održavajte težinu na najbolji mogući način, bez restriktivnih dijeta.

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno