Pratite nas

Zanimljivosti

Pazite, ono što stalno gledate, to ćete najčešće i jesti

Znanstvenici su dokazali povezanost između dostupnosti određenih vrsta hrane i rizika za višak kilograma.

Oblijepite li svoju kuhinju fotografijama ili slikama hrane, uzmite u obzir da bi to moglo utjecati na vašu tjelesnu težinu. Isto vrijedi i ako na vidljivo mjesto stavite pojedine vrste hrane, primjerice zdjelu voća, košaru s povrćem ili žitarice u staklenci.

Najveća tjelesna masa
Naime, znanstvenici su dokazali povezanost između dostupnosti određenih vrsta hrane i rizika za višak kilograma.

Koristili su fotografije snimljene u kuhinjama 200 domaćinstava i utvrdili da oni koji imaju voće i povrće na kuhinjskim pultovima imaju u prosjeku šest kilograma manje, dok je slika žitarica za doručak na fotografijama bila povezana s prosječno 9 kilograma većom tjelesnom masom.

Najveća tjelesna masa (prosječno za 11-12 kilograma) zabilježena je kod žena u čijim su kuhinjama fotografirani gazirani sokovi.

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zanimljivosti

Evo što se događa u tijelu kada ste neispavani? Odmorite se!

Stres kojime smo u zadnje vrijeme pojačano izloženi ne dopušta našim mislima da se smire već one užurbano cirkuliraju mozgom i u vrijeme kada bi trebali spavati. Kada nismo opušteni u mislima i naše tijelo je u grču, a to doprinosi problemima sa spavanjem što ostavlja trag na cijelom našem tijelu.

Evo šta se sve može dogoditi ako smo previše neispavani:

  • Podložniji smo bolestima jer je imunološki sustav oslabljen zbog neispavanosti, a kada je imunitet slad, tijelo se puno teže bori s infekcijama i drugim raznim bolestima.
  • Mozak radi usporeno i teško nam je kvalitetno zaključivati i koncentrirati se na bilo što. To može biti vrlo opasno, posebno kod ljudi koji dosta vremena provode za volanom.
  • Ljudi koji spavaju manje od pet sati na dan skloni su debljanju. Ali, to se može dogoditi i onima koji spavaju više od pet sati, ali to njihovom tijelu nije dovoljno. Tada tijekom dana nemaju dovoljno energije pa posežu za nezdravom hranom i manje se kreću.
  • Koža izgleda sve lošije – bore su jače izražene, više je staračkih pjega, pojavljuju se akne. Radi se o tome da tijelo ubrzano stari kada je umorno.
  • Rizik od kardiovaskularnih bolesti je veći.
  • Seksualni nagon slabi. Ako spavamo manje od pet sati i tako tjedan dana, razina spolnih hormona će se smanjiti.
  • Dok spavamo naš mozak filtrira informacije, a nedostatak sna će to poremetiti i može se činiti kako nam je glava puna svega i svačega – da u njoj vlada zbrka.

Stoga, pokušajte se opustiti prije spavanja. Napunite kadu toplom vodom, pročitajte omiljenu knjigu ili poslušajte neku umirujuću muziku. Nakratko zaboravite brige i probajte se naspavati jer problemi će biti tu i ujutro kada se probudite, no puno lakše ćete se nositi s njima ako se kvalitetno odmorite

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno