Pratite nas

Zanimljivosti

Zašto tokom vikenda više jedemo?

Istraživanja su pokazala da veliki broj ljudi tijekom vikenda unese više kalorija, u odnosu na ostale dane u sedmici.

Nakon naporne radne sedmice je potpuno razumljivo da se želite opustiti i uživati u slobodnom vikendu, što često znači i uživanje u namirnicama koje ne konzumirate tijekom sedmice.

Stručnjaci ističu da vikendom ne unosimo više hrane, već unosimo hranu koja sadrži više kalorija. Skloniji smo prekomjernoj konzumaciji slatkiša, grickalica, alkohola i zaslađenih sokova.

Prekomjeran unos kalorija tijekom vikenda može ugroziti vaš proces mršavljenja i možete se udebljati čak 2 kilograma, stoga je važno da i tijekom vikenda dobro pazite što jedete.

Istraživanja su pokazala da čak i osobe, koje nisu nužno slobodne svakog vikenda, također unose više kalorija, a mi vam donosimo objašnjenja stručnjaka.

Drugačiji dnevni raspored
Vaš dnevni raspored tijekom tjedna se značajno razlikuje od rasporeda tijekom vikenda. Tijekom vikenda možete dulje spavati i imate više vremena za razmišljanje o hrani i pripremi hrane.

Društvena okupljanja
Dokazano je da u društvu jedemo više. Hrana, koja je tipična za društvena okupljanja, sadrži puno kalorija kojih niste ni svjesni.

Konzumacija alkohola
Alkohol je također izvor kalorija, a vikendom smo skloniji konzumaciji alkohola, u odnosu na ostale dane tijekom sedmice.

Nagrada za proteklu sedmicu
Ako ste tijekom radnih dana u sedmici pazili što i koliko jedete, tijekom vikenda ćete možda imati osjećaj da se možete nagraditi uživanjem u većoj količini hrane i hrani s visokim udjelom kalorija.

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zanimljivosti

Evo što se događa u tijelu kada ste neispavani? Odmorite se!

Stres kojime smo u zadnje vrijeme pojačano izloženi ne dopušta našim mislima da se smire već one užurbano cirkuliraju mozgom i u vrijeme kada bi trebali spavati. Kada nismo opušteni u mislima i naše tijelo je u grču, a to doprinosi problemima sa spavanjem što ostavlja trag na cijelom našem tijelu.

Evo šta se sve može dogoditi ako smo previše neispavani:

  • Podložniji smo bolestima jer je imunološki sustav oslabljen zbog neispavanosti, a kada je imunitet slad, tijelo se puno teže bori s infekcijama i drugim raznim bolestima.
  • Mozak radi usporeno i teško nam je kvalitetno zaključivati i koncentrirati se na bilo što. To može biti vrlo opasno, posebno kod ljudi koji dosta vremena provode za volanom.
  • Ljudi koji spavaju manje od pet sati na dan skloni su debljanju. Ali, to se može dogoditi i onima koji spavaju više od pet sati, ali to njihovom tijelu nije dovoljno. Tada tijekom dana nemaju dovoljno energije pa posežu za nezdravom hranom i manje se kreću.
  • Koža izgleda sve lošije – bore su jače izražene, više je staračkih pjega, pojavljuju se akne. Radi se o tome da tijelo ubrzano stari kada je umorno.
  • Rizik od kardiovaskularnih bolesti je veći.
  • Seksualni nagon slabi. Ako spavamo manje od pet sati i tako tjedan dana, razina spolnih hormona će se smanjiti.
  • Dok spavamo naš mozak filtrira informacije, a nedostatak sna će to poremetiti i može se činiti kako nam je glava puna svega i svačega – da u njoj vlada zbrka.

Stoga, pokušajte se opustiti prije spavanja. Napunite kadu toplom vodom, pročitajte omiljenu knjigu ili poslušajte neku umirujuću muziku. Nakratko zaboravite brige i probajte se naspavati jer problemi će biti tu i ujutro kada se probudite, no puno lakše ćete se nositi s njima ako se kvalitetno odmorite

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno