Pratite nas

Zanimljivosti

Znate li koji uz koji kućanski posao trošite najviše kalorija?

Zbrajanje potrošenih kalorija dobra je motivacija za kućanske poslove i za one koji se moraju obaviti oko kuće. Osim što će sve blistati i vaša linija će biti savršena. Najviše kalorija može se potrošiti razmještanjem namještaja i nošenjem raznih predmeta, ali kako to nije nešto što se prečesto radi kao najvećeg potrošaća kalorija izdvojili smo ribanje kupaonice. U dva sata čišćenja potrošit ćete kalorija koliko ih se nalazi u jednoj čokoladi od 100 grama.

Znači, ako ste zgriješili i pojeli ono što baš i niste planirali, uzmite spužvicu i krenite ribati kuću. Ovdje je popis poslova i koliko kalorija možete izgubiti u sat vremena.

Brisanje prašine, mijenjanje posteljine, odnošenje smeća – 184 kcal

  • Čišćenje tepiha ili podova – 243 kcal
  • Glačanje – 169 kcal
  • Pomicanje pokućstva, nošenje kutija – 441 kcal
  • Pospremanje kreveta – 147 kcal
  • Pranje automobila ili prozora, čišćenje garaže – 221 kcal
  • Pranje kupaonice – 279 kcal
  • Pranje posuđa – 169 kcal
  • Usisavanje – 257 kcal
Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zanimljivosti

Čudotvorna tvar koja skraćuje prehladu? Da, stvarno postoji!

Unos visokih doza cinka u prosjeku skraćuje prehladu za tri dana, koja uglavnom traje sedam do deset dana, pokazuju analize istraživanja koja su se bavila zaštitnom ulogom cinka na imunosni sustav.

Jedna od najpoznatijih uloga cinka je doprinos normalnoj funkciji imunosnog sustava. Utječe na stvaranje i aktivaciju T-limfocita, bijelih krvnih stanica važnih u borbi protiv infekcija, pa se nedovoljan unos ovog minerala negativno odražava na broj i funkciju T-stanica, a time i na imunitet.

Cink spada u mikroelemente koji su nam potrebni u malim količinama. Preporučena dnevna količina je 10 mg.

Ispitanici u studiji čiji su rezultati objavljeni u časopisu British Journal of Clinical Pharmacology uzimali su dodatak prehrani s cinkom u obliku cinkova acetata u dozi od 75 mg dnevno.

Sva dosadašnja istraživanja povećani unos od oko 80 mg cinka na dan tijekom jednog ili dva tjedna nisu povezala sa štetnim učinkom na zdravlje.

Prirodni izvori cinka su morski plodovi, crveno i meso peradi, cjelovite žitarice, mahunarke i, npr. indijski oraščići.

Iskoristivost cinka iz namirnica životinjskog porijekla znatno je veća.

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno