Pratite nas

Hrana i zdravlje

Sladoled od kokosa

Savršen spoj okusa i osvježenja!

Sastojci
½ šalice kokosovog mlijeka
¼ šalice kokosovog brašna
¼ šalice javorovog sirupa
½ žličice vanilije
2 smrznute banane

Priprema:
U blenderu izmiješajte sve sastojke.
Zamrznite i poslužite.

Nastavi čitati
Reklama
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Hrana i zdravlje

Moćne ‘mrvice’ koje sadrže dvostruko više kalija od banane

Ove sjemenke imaju visoku prehrambenu vrijednost koja daje više energije, pomaže vam da jasnije razmišljate, umanjuje bolove, a pomaže i u jačanju kose i noktiju. Volite li ih?

U chia sjemenkama niz je nutrijenata u udjelima koji premašuju i mnoge druge poznate izvore hranjivih tvari – sadrže dvostruko više kalija nego banane i triput više antioksidansa od bobičastog voća.

U njima nalazimo vitamine i minerale kao što su magnezij, fosfor, kalcij, cink, mangan, vitamini A, D, K i E i vitamini B skupine.

Chia je tradicionalna biljka Južne i Središnje Amerike. Koristili su je drevni Azteci da bi izdržali duga putovanja te suzbili bolove u zglobovima i kostima. Bogata je omega masnim kiselinama, vlaknima, antioksidansima i aminokiselinama.

Suplementi bogati omega masnim kiselinama djeluju protuupalno, poboljšavaju strukturu stijenke krvnih žila, cirkulaciju u tkivima, a samim time djeluju na izdržljivost i energiju.

Velika je korist za zdravlje od chia sjemenki jer imaju visoku prehrambenu vrijednost koja daje više energije, pomaže vam da jasnije razmišljate, umanjuje bolove, a pomaže i u jačanju kose i noktiju.

Mogu se uzimati zasebno, ali i miješati s drugom hranom. Chia sjemenke s pravom nose titulu supernamirnice. I nisu samo modni hit jer postoje i znanstvene potvrde o njihovu blagotvornom utjecaju na ljudsko zdravlje. U sitnim sjemenkama skriva se prava riznica važnih tvari i spojeva: mnoštvo prehrambenih vlakana, vitamina, minerala, aminokiselina…

Nastavi čitati

Preporučujemo

Pratite nas na Facebook-u




Aktuelno